Svennhytta: Idyllen og ærlighet bak fasaden
Det er utrolig hvor mye en ekstra dag på hytta kan gjøre for kropp og sjel. Å våkne opp her fredag og ha en ekstra dag med lørdagsfølelse er bare helt fantastisk! Ungene får riktignok en ekstra dag og krangle på og
Fiat 500 – Vår første offisielle tur!
FOR ei helg det har vært! Denne helga har vi vært hjemme. Jeg og Ole Johnny har øvd oss på å bare være sammen - uten å ha prosjekter. Det høres kanskje ut som en snodig ting å øve på, men når
Historien bak vår nye baby
TUSEN TAKK for alle fine ord og gratulasjoner som vi fikk i går! Tenk at noe så lite som en vintage Fiat500 kan være så stort! Det er hverken vår første veteranbil, eller vår første Fiat500 (kanskje husker du min første egne
Fredag og tips til verdens beste pizza
Bildene er tatt en hjemme-alene-kveld tidligere i uken, men jeg ser for meg at kvelden blir omtrent sånn. Ole Johnny og Pernille setter kursen mot hytta i dag, mens jeg og Fredrikke skal holde fortet hjemme. Hun har helt sikkert ikke tid
Fredag, jordbær og cockatiloppskrift!
Det er fredag og en fin dag for cocktails. Forrige helg debuterte jeg som "bartender" og lærte meg å lage strawberry daiquiri (helt håpløst ord å skrive). Jeg googlet etter oppskrifter, men det endte egentlig bare med at jeg gjorde litt av
Bryllupet: Full fest og kjærlighet i Paris
Taxien er tilbake i Montmartre. Vi stiger ut og treffer på det fantastiske følget vårt som koser seg på det som ble stamplassen vår denne helgen siden den lå "vegg-i-vegg" med hotellet vårt. Føttene verker så inni hampen. Kanskje ikke så rart etter
Bryllupet: Lavt blodsukker og photoshoot
Vielsen er over, bussen står klar og vi går ut av den fine hagen. Det vil si - etter at jeg og Ole bånnsker siste rest av champisen (ups - det var visst hull i glassene og man sløser ikke med
Bryllupet: Verdens vakreste vielse
Vi kommer frem til Sjømannskirken i Paris som ligger i vakre Le Vésinet (vestkantstrøk med villaer og vakre hager i alle retninger). Her blir vi tatt imot av den herlige gjengen som bor- og jobber her. Himla flotte mennesker som stod på
Bryllupet: En morgen som ingen andre
Våkner tidlig - venter på at det skal krible i magen.. Ingenting. Står opp - får opp mann og barn for å gå ned til frokost. God stemning i spisesalen og folk er spente. Går opp på rommet igjen - får på
TBT – Utdrikningslaget
I helga hadde jeg invitert klubbjentene på grilling, så fredag kveld hadde jeg dekket bord og forberedt en fin mengde mat. Lørdag dro jeg på jobb (åsså i DET fine været da!), tok i mot et par kunder, småprata litt med kollegaen