Noen tanker rundt blogg og takk!
Først av alt: TUSEN TAKK for alle fine ord, både på FB, på meldinger og i andre medier! Å få tildelt hele 11 sider i Norges største interiørmagasin er helt ubeskrivelig stas! Tusen takk til Tone Kroken og Yvonne Wilhelmsen for besøk
Påska 2019 – Er det mulig liksom?
Som folk flest på vestlandet har også vi hatt ei helt fantastisk (og egentlig uvirkelig) påske. Å kunne stå opp til strålende sol og opp imot 25 grader HVER dag hele påska er magisk. Vi har holdt fortet på hytta hele påska
Uka som gikk..
Uten noe mer syting eller klaging om hvor fort tiden går og alt man egentlig kunne ønske at man hadde gjort i uken som gikk, ønsker jeg og oppsummere med alt jeg faktisk har gjort! ----------- Jeg var gjest hos Sparebanken Møre sitt
Hyttelivet og storfint besøk i vente
Helgen i bilder
Farvel & trøst
Fredag måtte vi brått ta farvel med vår kjære Sátskí. Etter å ha slitt med stress og angst bikket det plutselig over for henne og aggresjon tok over. Hun vil bli husket og savnet som den gode hunden hun var før hun
Favorittjobb og reklame-forklaring
//Dette innlegget er ikke sponset, jeg var enkelt og greit på jobb og liker det jeg gjør Jeg gjør mye gøy på jobb altså - både på Sigdal og med mitt eget firma, men det her er absolutt topp 3! Styling og
Beina har landet på jorda igjen!
Forrige uke var bare så innmari fullstappet at det ikke ble noe bloggings engang - hjelpes! Uka gikk stort sett med til logistikkutfordringer og jobb, men slutten på uka ble alt annet enn ordinær.. Takket være alle dere som har nominert, stemt
Ett år eldre – hurra!
Herlighet så digg det er med bursdag altså! I går ble jeg jammen et år eldre (men måtte likevel vise leg på polet - score!) - hele 31! Jeg startet dagen med å dekke ferdig det "restaurant-inspirerte" bordet. Helt enkelt - sånn at
Fiat 500: Tidlig julegave?
I går kveld kom Ole Johnny hjem med den rødeste bilen som noen gang kommer til å sette sine hjul i garasjen vår - ever. Filteret lyver litt, den er RØD - som du kan se på det nederste bildet. Fiat nr.
Årets ønskeliste ❣
Jeg får forståelig nok aldri interiør i hverken bursdag- eller julegave, så jeg bruker alltid å benytte sjansen til å ønske meg ting som jeg faktisk trenger, men som jeg ikke er flink til å prioritere å kjøpe selv