Uten noe mer syting eller klaging om hvor fort tiden går og alt man egentlig kunne ønske at man hadde gjort i uken som gikk, ønsker jeg og oppsummere med alt jeg faktisk har gjort! ----------- Jeg var gjest hos Sparebanken Møre sitt

Fredag måtte vi brått ta farvel med vår kjære Sátskí. Etter å ha slitt med stress og angst bikket det plutselig over for henne og aggresjon tok over. Hun vil bli husket og savnet som den gode hunden hun var før hun

Herlighet så digg det er med bursdag altså! I går ble jeg jammen et år eldre (men måtte likevel vise leg på polet - score!) - hele 31! Jeg startet dagen med å dekke ferdig det "restaurant-inspirerte" bordet.  Helt enkelt - sånn at

Jeg får forståelig nok aldri interiør i hverken bursdag- eller julegave,  så jeg bruker alltid å benytte sjansen til å ønske meg ting som jeg faktisk trenger, men som jeg ikke er flink til å prioritere å kjøpe selv